sâmbătă, 4 decembrie 2010

Am fost un bou, s'mă iertaț'!

Trebuie că dacă nu ai simțul umorului să-ți fie foarte greu. Dețin la rându-mi un cont pe Facebook la fel ca oricare dintre voi. Postez zilnic un material video, un comment și de ceva timp câte un material inspirațional. Ei bine, nu mă așteptam să rup gura târgului cu această din urmă categorie insă nici nu am simțit ca rezonăm unitar. În comment-ul de astăzi am lăsat să se ințeleagă faptul ca nu aș mai fi motivat să postez materiale inspiraționale. Ei bine, am fost un bou! Nu știu ce a fost in capul meu, insă am fost un bou. De ce m-oi fi supărat eu ca magarul pe sat?
Facebook e o lume mirobolantă. Aici exista cauze pestrițe, ură de rasă, ură de clasă, Poiana lui Iocan și câte-n lună și-n stele. Drept pentru care voi exista și eu, cu inspiraționalele mele, cu like și comment-uri către și dinspre câteva aceleași persoane.
Atăt am avut a spune...mă rog, scrie. Voi căuta să nu mai scriu atât de serios.

Un comentariu:

Anonim spunea...

probleme ezistentiale monser mai ai si tu. Tu fa-ti treaba si sa te doara undeva la fel ca pe toata lumea. Crezi ca ti se mareste salariul sau doamna de la colt iti da painea mai ieftin ca tu ai aderat pe fb la cauze gen "inchideti magazinele de vise" sau "respect pt mame" ? Si aceaiasi duduie iti va da painea mai scumpa ca ti-ai bagat pozala avatar cu somoiogul de euro in mana si agitand o sabie ninja in fata sobei de teracota ? nope Cata... Tu fa-ti treaba si cine rezoneaza de bine, cine nu.. La multi ani (ca tot e sezonul)