sâmbătă, 23 octombrie 2010

De ce scriu pe blog ?

In principiu fiindcă pot. Imi vin multe cuvinte care ar putea fi cauze, scuze sau motive pentru care fac asta. Rămân totuşi la potenţă. De cel puţin 589.355.129 de ori mi-am zis să-mi trag blog şi să scriu pe el. Nu ştiu de ce nu am făcut-o pană acum dar nici nu este important. Ştiu însă că voi căuta să mă ţin departe de tot ce înseamnă politică iar daca voi încălca această regulă va fi strict satiră.

Voi folosi cuvinte precum căcat, puţa mică sau boaşe seci. Spun asta de la început pentru a scăpa de pudici. Voi viola flagrant rareori/deseori gramatica limbii romăne atunci cand voi avea chef şi în acelaşi timp voi fi extrem de dezagreabil cu cei care vor face acest lucru gratuit, din prostie sau ignoranţă.

Altfel, voi căuta sa ma simţesc bine aici, ceea vă doresc şi Dumneavoastră. :)

Niciun comentariu: