miercuri, 20 aprilie 2011

Nu vrem Kent, nu vrem valută, vrem ca statul să ne-ajută!

Vă mai aduceți aminte materialul ăsta? Eram atunci foarte aproape de a mă lansa pe o nișă profitabilă, nișă verificată deja. Predicțiile mele pe acea zi m-au făcut să mă mai gândesc puțin înainte de a mă arunca in șuvoiul afacerilor din ghioc. Buna mea prietenă (nosyjosy) m-a repus pe făgașul pozitiv scriindu-mi că pot să am și eșecuri, pot să am și succesuri. Dacă am un PR bun nu trebuie s-o nimeresc mereu. De-atunci nu mai am somn și tot caut un personaj celebru care să lucreze pentru mine ca piarist. Zilele astea am găsit. Iată-l!

Păi nu e puțin lucru ca șăfu' statului să facă valuri pă topicu' impozitelor la ghiocu' meu. Bașca faptu' divers că să vorbește dă biznisu' meu șî-n state, în creasta lu' Firica! Ne-o luat la mij_teaux Keith Olbermann da' nu-i de șagă cu pălălaia purpurie. Să joacă jîdanu' cu focu' dacă vorbește ireverențîos dă noi. Lua-m-ați în cârcă, americani dă doi cențî juma'! Dacă ne jucăm și noi puțin cu porunbelu' șî cu șișu' ajunge dolaru' vostru la fel dă vârtos ca leu' moldovenesc, ș'asta fara să ne dăjghiocăm prea tare dă'n bojoci.

Acu' la loc comanda in bătătura noastră. Șăfu', lumea a prins ideea, sar'na de piar! Potolește-ți matale guvernuțu' și fă-ne și noua nejte condiții mai lumești. Dă-ne drepturi, sedii dă firmă in centru să nu mai vie lumea la periferie unde e pericole dă crime și viol. Șî nu ne mai ștresa atât cu inpozitele că noi câștigăm dăcăt să mănancă șî gurița noastră. Șî nu în ultimu'rând, puteți voi să purtați șî tanga mov, dă farmecele lu' vrajitoarele noastre nu scăpaț' nici de v-ascundeț' în găurică. Nu vă reglați voi dăficitu' pă spatele nostru care am fost asupriți și dă Antonescu, și dă Petru Groza, și dă Dej/Ceaușescu/Iliescu (aștia merg la pachet) și dă Constantinescu. Găsiți-vă și voi d'ăia cu carte care ințălege ce e alea sacrificii. Profesori, doctori, cercetători...'telectuali cu care să scoateț' țara asta din căcat. Hai că te las sa te joci cu ala micu'. Sar'na șăfu' și sănătate la ștrengărițele lu' matale!

Niciun comentariu: