marți, 4 ianuarie 2011

Mi-ați ucis visul!

Am auzit eu la cineva (persoană importantă, nu spui cine) că perioadele de criză economică au și un rol benefic în sensul că populația, în plină pauperizare, este nevoită să caute soluții de supraviețuire. Una dintre soluții ar fi recalificarea sau dacă vreți un termen mai prețios, reconversia. În acest sens și-a adus sprijinul Ministerul Muncii atunci când a adăugat câteva meserii noi in COR. Iată câteva crâmpeie: alimentator- încălzitor de metale, aglomeratorist, blocator, chituitor, deblocator (așa cum era de așteptat), colector şi sortator păr, gospodar, nursă de psihiatrie, scuturător, stilist protezist de unghii, vestitor, valorificator de glande, discotecar, măţar, mamoş porcine, agent conducător câini de serviciu sau prezicător. Această ultimă calificare mi-a cam facut cu ochiul, recunosc sportiv. Mă și vedeam cu cabinet in Dorobanți, cu teveu cu leduri atârnat deasupra intrării, acolo de unde numele de scenă Tata Miriapod și zambetu-mi șăgalnic sa genereze ceva profit.


Ei, bine...m-am inșelat. N-am nici cea mai mică inclinație spre meseria de prezicător. De dimineața mi-am spus că astăzi o sa fie incă o zi de aia de căcat in care aproximativ jumătate din userii Facebook ce stau la mine-n listă vor scrie în fel și chip despre eclipsă si instantaneu, despre Guvern, Parlament si Băsescu (nu neapărat in ordinea asta). Nu a fost așa. Teoretic, ar trebui să mă bucure faptul acesta. Totuși mă intreb cum e mai rău? Să văd in fiecare zi porcării despre criză sau să realizez că visul meu de imbogățire s-a stins instantaneu?

2 comentarii:

Anonim spunea...

:))) probleme existentiale mai ai si tu ! dar... chestia nu nomenclatorul e chiar pe bune ?

nosyjosy spunea...

Dragule, io zic ca nu-i totul pierdut. Poti sa devii prezicator, medium, ghicitor in cafea, stele, pisat(sau urina), prevestitor de sarcini, sexul copilului, divort, maritis, somaj sau mai stiu eu ce alte cataclisme. Nu trebuie s-o nimeresti. Trebuie sa ai PR bun si o scuza la indemana, in caz de predictie gresita (de ex. vecina de la 2 e pe stop si emana energii negative care imi distorsioneaza energia pozitiva). In caz de reusita dai la ziar, tv, radio si spui la vecini (inclusiv aleia care e pe stop). Ah! Anunta-ti prietenii apropiati ca nu e pe bune, nu de alta, dar orice spui se transforma in sentinta si risti sa ramai fara ei.