miercuri, 12 ianuarie 2011

Case study sau marketing păgubos

Locuiesc foarte aproape de Carrefour Colentina. Practic, locuiesc atât de aproape încât pentru mine a devenit genul de chioșc de la care cumperi zilnic ceva. Cei care sunt familiarizați cu prăvălia știu că la intrarea dinspre Soseaua Colentina există un magazin de animale și hrană pentru acestea. Pâna astă vară zăboveam în fața vitrinei câteva minute la fiecare vizită la prăvălie să privesc animăluțele. Ei bine, nu știu care specialist în marketing sau vitrinier genial i-a sfatuit pe proprietarii magazinului să acopere vitrinele cu autocolante obturându-mi astfel vizibilitatea.

Singura reușită a magazinului după implementarea genialei idei este curățenia. Nu intră aproape nimeni in magazin, fapt care asigură o podea permanent curată. Îmi aduc aminte că înainte, când vitrinele erau transparente, mai existau câțiva temerari care cumparau câte ceva de aici. Sigur, asta nu ma privește pe mine direct. Se pare că nici pe proprietarii afacerii. Dar cine sunt eu să le recomand oamenilor să faca profit?

M-am gandit in fel și chip cum ar trebui pedepsit zevzecul care mi-a obturat privirea. Iata ce mi-a venit in minte:

Cazul A
Dacă secătura este bărbat, mi-aș dori ca în următorii 5 ani să primească bilete de intrare la cele mai tari show-uri erotice cu tipele care-i bântuie visele. Tot gratuit să primească și ochelarii perfect mați ce trebuiesc purtați obligatoriu pe toată durata reprezentației.

Cazul B
Dacă in schimb secătura este femeie, îi doresc ceva mai light. Doar prietenele ei să aibă parte de bărbați potenți.

Lista rămane deschisă, orice propunere va fi luată in considerare și va fi tratată in condiții de confidențialitate absolută.

Niciun comentariu: