joi, 12 septembrie 2013

Să fie lege, tăticu'!

   Materialul anterior este tot despre animale sau, mai degrabă, despre iubitorii de animale. Aș mai putea spune și că acest material este tot despre iubitorii de animale. Depinde din ce sens privești. Știu că peste câțiva ani mă voi întreba ce-am avut în cap de m-am lăsat purtat de val într-atât încât să scriu de două ori la rând despre asta. Cu toate acestea merg mai departe deoarece, așa cum am mai spus,  scriu aici doar ca să mă simt eu bine. Fără vreo presiune asupră-mi, indiferent că ar fi materială, ierarhică, redacțională ori de altă natură. Să purcedem, dară!

   Îi știți pe iubitorii de animale care apar cu lacrimi în ochi oriunde sunt echipe TV setate pe topicul maidanezilor? Sunt la fel de reali precum Becali filotim. Mai bine de jumătate din ei n-au adoptat în veci vreun animal iar mare parte dintre cei care au făcut-o a slobozit animalul imediat ce-a semnat pentru adopție. Să ne înțelegem, nu scriu despre cei care cu adevărat iubesc animalele. Ei o vor face și de aici înainte indiferent de câți maidanezi vor fi eutanasiați sau eliberați pe străzi. Am o problemă cu cei falși, cei care se dau iubitori de animale. Ăștia sunt mârșavi de-a dreptul. Îi vei recunoaște ușor. Ei folosesc imagini cu căței pufoși în loc de fiarele alea cu bale-n bot, distribuie tot felul de materiale mincinoase, preiau știri modificate pe care le mai amplifică etc.

   Sunteți falși, v-am spus asta și în materialul anterior. Acum vă spun că sunteți și perfizi, mincinoși, mizerabili, oameni de nimic. Ia luați voi de aici niște materiale care circulă pe net:

http://www.youtube.com/watch?v=JQVk_Jyo_ws
http://www.youtube.com/watch?v=joaASoukpwU
http://www.youtube.com/watch?v=lC_jPwkQ3WY
http://www.youtube.com/watch?v=ND4JHyPqNuM
http://www.youtube.com/watch?v=vfgIDQPmQL0

Să continui sau căutați și singuri? Cum ar fi ca pufoșii aștia să socializeze puțin cu mamele, soțiile/iubitele sau fiicele voastre? La pariu că ați vrea sânge dacă s-ar întâmpla așa? Îi acuzați pe oameni că sunt de vină pentru situația asta. Spuneți că totul se trage de la animalele de companie care fată necontrolat. Sunteți sănătoși? Vă auziți? Nu voi sunteți creaturile alea oribile care ați adoptat doar pe hârtie?

   Dacă sunt pentru eutanasiere? Da, fără ezitare. Cum văd eu că ar trebui procedat? În alea 14 sau 7 sau 30 de zile prevăzute de lege aveți tot timpul să adoptați. Ce rămâne după asta, cu părere de rău, trebuie eutanasiat. Dar dacă ați eliberat animalul adoptat, pe lângă faptul că acesta trebuie eutanasiat și voi trebuie să faceți închisoare. Să fie lege! Sunteți părtași la vătămare corporală, tentativă de omor sau chiar crimă. Știu, sunt inuman, plin de ură, numai bun de disprețuit și tot ce vă mai vine în minte. Știți ce-i amuzant? Că eu, ăsta inuman, am adoptat 2 pui de pisică în urmă cu mai bine de un an. Puii ăștia stăteau chiar sub fereastra unei dudui care se dă iubitoare de animale. Afară erau 4 grade iar puii aveau câteva zile. În prima noapte de adopție a murit primul dintre ei. Al doilea (Norocel) mi-a murit la aproximativ 2 săptămâni după ce am făcut tot posibilul să trăiască. O lună n-am mai fost eu. Am ținut pisoii ăia în casă și i-am hrănit cu seringa, pipeta și biberonul. Soția mea îi ținea la piept pentru ca micuții să simtă un aer matern. Vă sună cunoscut? De câte ori ați făcut așa ceva? Credeți că e suficient să aruncați unor câini resturile de la masa de prânz pentru a vă numi iubitori de animale? Asta e tot ce puteți?
Am citit ieri o știre despre niște nemți care urmează să boicoteze turismul românesc din cauza cruzimii cu care legiferăm un genocid printre maidanezi. Nu-s simpatici ordinarii aștia mărunți? Mustește presa occidentală de articole care ne infierează pe tema câinilor vagabonzi. Cum să încerci așa ceva după care să insiști a te numi jurnalist?
La final am să subliniez ceva ce se tot aude de ceva timp. Dacă iubiți atât de mult animalele, de ce mâncați carne? E bun mielul de Paște? Dar porcul de Crăciun? Sau puiul de la KFC, șaorma de la Dristor ori hamburgerul de oriunde? E mișto să te îmbraci în piele, nu? Sau să ai niște pantofi ori sandale ori ghete sau cizme din piele? Perverșilor!

Un comentariu:

Uriasul spunea...

De ce nu se intreaba occidentalii cum au scapat autoritatile lor de fenomenul cainilor vagabonzi? Le-or fi cumparat o insula doar a lor? I-or fi adoptat pe toti? Ma indoiesc. I-au omorat, dar n-au mai facut din asta "subiect"!