joi, 11 noiembrie 2010

Promit să mai ascult la TV

Prietenii mei apropiați știu că nu mă uit la televizor. Păna acum sunt convins că nu am pierdut nimic. Totuși, nu fac parte din categoria celor care nu au televizor si nici nu-și vor cumpara deoarece sunt insurat iar fericirea soției mele (care depinde intr-o oarecare masura de aceasta cutie) este foarte importanta pentru mine. Cand doamna mea se fericește privind micul ecran (ptii, cât de jenante sunt clișeele astea...micul ecran...pfffff) mai ajung si la mine crâmpeie, frânturi de fraze suficient cât sa știu cine mai este președintele României, dacă am intrat in UE (apropo, chiar am intrat? tot aud de politici comunitare...inseamnă că am intrat?) că a mai murit câte un bard și alte treburi lumești.
In urmă cu o saptămână sau două l-am auzit la TV pe unul din jucatorii profesioniști de poker (Daniel Negreanu) la nu stiu ce emisiune. Gazda îl tot intreba ce știe despre celebritățile locale cum ar fi Gigi Becali. Negreanu intreaba: "Cine e Becali?". Din cele ce au urmat am dedus ca tipul era sincer. Nu este reconfortant să afli că mai există pe lumea asta oameni care nu știu cine este Gigi Becali si pot trăi fericiți cu asta? Promit să mai ascult la TV. Vă tin la curent.
Pe mine chiar mă muncește asta. România chiar este membru UE?

Niciun comentariu: