miercuri, 2 noiembrie 2011

Ce m-ar face pe mine fericit

Cu toții ne dorim lucruri, întâmplari sau stări despre care știm din start că sunt imposibile. Chiar și eu. Astă noapte nu aveam somn așa cum mi se întâmplă foarte des (am citit eu undeva că geniile dorm puțin). Am numărat toate oile pamântene, am încercat să-mi amintesc numele tuturor colegilor din școala, am ascultat muzică. Nimic n-a funcționat. Văzând asta mi-am zis să incerc ceva inedit. Ce m-ar face pe mine cu adevarăt fericit. Până pe la 3 dimineața am încropit o scurtă listă pe care v-o prezint aici.

1. Mi-aș dori să am un televizor atât de interactiv încât fiecare personaj care apare acolo să facă tot ce-i spun. Da' chiar tot!

2. Mi-ar plăcea ca orice gând îmi trece prin cap să prindă viață instantaneu. Ma rog, nu chiar instantaneu. În unele cazuri ar trebui să mi se ceară o confirmare. Unii prieteni de-ai mei au soții sau prietene foarte frumoase iar eu doresc să rămân prieteni cu ei și pe viitor.

3. Mi-aș dori o afacere mică. Nu am vise de multinațională. E vorba de un bar care să funcționeze într-un oraș minier populat aproape exclusiv de bărbați. Și să dețin o baie comunală, singurul loc pe o rază de 150 de km unde te poți spăla. Sigur, la prima vedere nu pare un business sustenabil având în minte imaginea minerilor care au plantat panseluțe in Piața Universității din București în '90. Ca să adaug plusvaloare proiectului aș angaja la bar 10 femei extrem de frumoase care să aibă ca standard unic, igiena corporala.

4. Aș vrea să mi se dea NUP înainte de orice faptă aș comite.

5.  Aș vrea să joc finala Campionatului Mondial de Snooker alături de Ronnie O'Sullivan și să câștig cu scorul general de 10-9 iar in meciul decisiv să realizez break-ul maxim de 148 de puncte! Gotcha Ronnie!

6. Pentru că simt ca n-am exploatat la maxim ideea de la punctul 3, mi-ar plăcea să locuiesc într-un oraș mic spre mediu din Moldova, plin de femei frumoase ale căror soți sunt plecați la muncă în Spania și să fiu singurul care are apă caldă.

7. Mi-aș dori să flatulăm gaze naturale și România să devina principala sursă de import pentru Rusia. Prea ne-au chinuit aștia mai bine de jumătate de veac.

Înainte de a defini a opta dorința am adormit buștean.

Un comentariu:

Adriana spunea...

Din pacate ( si zic bine) abia acum te-am descoperit pe tine si scrierile adiacente.Am citit cu drag tot ce tine de Onesti si sincer, vreau sa-ti multumesc ca m-ai adus, chiar si pt cateva momente doar, in fata blocului de pe la intrarea in parcu'mare, pe Oituz si in fata vechiului Trottoir.